zondag 18 november 2012

Lifestyle │ Sint stress

Het is weer zover. Onze goedheiligman is weer in Nederland aangekomen, de pepernoten en chocoladeletters komen nu al je neus uit en de lootjes zijn inmiddels getrokken. Elk jaar neem ik me weer voor om dit jaar niet zoveel lootjes te gaan trekken, aangezien ik nooit genoeg tijd heb om 4/5 surprises te maken en gedichten van internet te jatten. Dit jaar is het weer mislukt, vrienden, familie, sport, ga zo maar door. Iedereen verwacht weer een orginele surprise, leuk gedicht en schattige kadootjes. Elk jaar verzin ik standaard 1 gedicht zelf, de rest pluk ik van internet omdat mijn inspiratie dan alweer op is. Surprises gaat bijna net zo, gelukkig heb ik mijn vriendinnen kunnen overhalen, zodat ik 1 surprise minder hoef te maken. Kortom, dichten en surprises zijn nou niet echt bepaald mijn sterkste punten.

Het leukste onderdeel van sinterklaas vind ik de kadootjes kopen (kadootjes krijgen is ook niks mis mee hoor ;p). Ik vind het heerlijk om door de kruidvat, trekpleister of etos te sjouwen en leuke hebbedingetjes mee te nemen. Vooral de 1+1 gratis acties die rond sinterklaas weer opduiken komen goed van pas, 1 dingetje voor de surprise, mmm tja dan hou ik die ander zelf maar. Uiteindelijk heb ik weer een uitpuilende kast vol shampootjes, nagellakjes en dat soort prut en kan ik weer een jaartje vooruit. Een win-win situatie lijkt me zo.

Hebben jullie lootjes getrokken dit jaar? En heb je al enig idee wat je gaat doen?
Liefs,

Ps: Er komt deze week een give away aan om te vieren dat mijn blog 10+ volgers heeft :)

2 opmerkingen:

  1. ik ben erg benieuwd naar je give-away!
    leuk geschreven!

    xx Sophie

    fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinterklaas is zo leuk he. En het is toevallig nog mijn verjaardag ook :P Anyway, mooie header! x

    Ik hoop dat je eens langs komt,
    www.jannakamphof.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen